Snapchat-656987351TRZYDNIOWA WYCIECZKA

„ ZŁOTY STOK - SLAVKOV - WIEDEŃ - BRNO - MORAWSKI KRAS”

18 kwietnia o godzinie 6:00, autobus pełen uśmiechniętych i spragnionych przygody dzieci z klas 5c,5d,6b,7b z opiekunami p. W. Trocha, E. Kuleszą, M. Sobczak, T. Tomczakiem, wyruszył w stronę Czech. Po drodze nie zabrakło atrakcji jak kopalnia złota w Złotym Stoku, gdzie była okazja wyłowienia drobnych kawałeczków złota z możliwością zabrania ich do domu w specjalnej fiolce oraz wybicia ‘złotej monety’. Następnie zwiedziliśmy miejsce historycznej bitwy Trzech Cesarzy – wzgórza z którego bitwą dowodził Napoleon. Po wielogodzinnej trasie i dotarciu do hotelu Macocha, nadszedł czas na zasłużony wypoczynek. Drugiego dnia pobytu odwiedziliśmy piękne miasto o pięknej nazwie - Wiedeń.

Tam zwiedziliśmy Kalenberg, Schonbrun, Belweder (Górny i Dolny), Hofburg, katedrę św. Stefana oraz niesamowite muzeum przyrodnicze, gdzie mogliśmy zobaczyć szkielety dinozaurów i inne ciekawe znaleziska. Oprócz nacieszenia oka cudownym krajobrazem z tarasu widokowego skorzystaliśmy z długo wyczekiwanej atrakcji, a mianowicie parku rozrywki ,,Prater’’. Naładowani pozytywną energią i pełni wrażeń wróciliśmy do hotelu na upragnioną kolację. Ostatni dzień pobytu nie był spędzony tylko w autobusie. Podziwialiśmy przepiękną przepaść Macocha związaną z ciekawą legendą oraz niezwykłą jaskinię, którą przepłynęliśmy łódką. Będąc absolutnie szczerą, mi jako uczestnikowi , wycieczka bardzo się podobała.

Paula Biskup

Udostępnij

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn